Programy i Projekty

 

 

 

 

 

Powitanie Aktualności Aktualności „Mistrz Ortografii” po raz jedenasty
„Mistrz Ortografii” po raz jedenasty
Wpisany przez Administrator   
sobota, 02 czerwca 2012 14:22

        W dniu 30 maja bieżącego roku na terenie SP w Kociszewie odbyła się jedenasta edycja gminnego konkursu ortograficznego dla klas trzecich o tytuł „Mistrza Ortografii”.

        Udział wzięli przedstawiciele klas trzecich wszystkich szkół z terenu gminy wyłonienie przez zespoły nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej z poszczególnych placówek.

 

Uczniowie pisali dyktando o wyższym stopniu trudności związane z tematyką przyrodniczą.

Treść dyktanda oraz kryteria oceniania zostały opracowane przez zespół nauczycieli edukacji wczesnoszkolnej w składzie: pani Urszula Pawlak, p. Marianna Kwiatkowska oraz p. Ilona Grzelak. W skład komisji oceniającej weszły nauczyciele ze wszystkich szkół.

„Mistrzami ortografii” w tym roku zostali : Wojciech Grodzki- SP nr 4 w Zelowie oraz Natalia Tosik- SP w Wygiełzowie. Imiona i nazwiska osób, ktre zajęły drugie i trzecie miejsca umieszczone zostały w protokole.

L.P         Imię i nazwisko                 Szkoła                                  

1.            Wojciech Grodzki            SP nr 4 Zelów   

2.            Natalia Tosik                    SP Wygiełzów  

3.            Wiktoria Gąsiorowska      SP nr 4 Zelów   

4.            Jakub Bednarek               SP nr 4 Zelów   

5.            Nikodem Bochman           SP Kociszew      

6.            Bartłomiej Płóciennik       SP nr 2 Zelów   

7.            Paulina Piorun                SP nr 2 Zelów   

8.            Weronika Wojtala           SP nr 2 Zelów   

9.            Paulina Majewska          SP nr 2 Zelów   

10.         Patrycja Sudak                  SP Bujny Szlacheckie    

  

 Opracowała:mgr Ilona Grzelak – koordynator konkursu

 

 

 

Rada Rodziców

Zamówienia Publiczne

BIP

Deklaracja Dostępności




Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free joomla templates ntc dedicated hosting Valid XHTML and CSS.