Programy i Projekty

Byliśmy w Zakopanem
Wpisany przez Administrator
środa, 18 lipca 2012 16:08

Do Zakopanego dotarliśmy około piątej po południu. Po wypakowaniu bagaży zataszczyliśmy je do schroniska. Przydzieliliśmy pokoje i na koniec dnia zapoznaliśmy się z bezpośrednim otoczniem. Na chwilę modlitwy weszliśmy do Sanktuarium Matki Boskiej Fatimskiej.

W drugi dzień po śniadaniu udaliśmy się Drogą pod Reglami do Doliny Strążyskiej pod wodospad Siklawa. Z miesca gdzie rozwidlają się szlaki na Hali Strążyskiej skręciliśmy na Drogę Nad Reglami i już po małej godzince wspinania znaleźliśmy się na 1377 m npm na Sarniej Skałce skąd roztacza się piękny widok na Grań Giewontu a od południowej strony na Zakopane i Podhale. Po tem spacer w dół do Doliny Białego i  na obiad. Razem w trasie 6 godzin.

Wycieczka w ramach programu Edukacji Ekologicznej Pejzaż Zelowski 2012.

Trzeci dzień: No cóż, do południa było pięknie i aż do czwartej byliśmy na Kąpieliski Szymoszkowa / kąpiel w wodzie 34 stopnie, siatkówka plażowa, bufet opalanie /

Czwarty dzień: śniadanie nieco szybciej i wyjazd do Kuźnic. Stamtąd jedna grupa z panią Martyną udała się na Kasprowy Wierch zielonym szlakiem. Grupa główna poprzez Dolinę Jaworzynki podązyła na Przełęcz pomiędzy Kopami i dalej na Halę Gąsiennicową. W schronisku Murowaniec odpoczęliśmy godzinkę i doczekaliśmy się na grupę chłopców, którzy zeszli z Kasprowego. Większość wolała wrócić inną drogą poprzez Skupniów Upłaz. Powrót do schroniska Drogą pod Reglami. Razem w trasie 6 godzin.

Dzień piąty: pogoda jak to w górach, zmienna więc czas spędziliśmy w schronisku i na Krupówkach

Zwiedzaliśmy zakopiańskie muzea: willę Koliba i muzeum TPN im. Tytusa Chałubińskiego

Byliśmy na Pęksowym Brzysku

Od Drogi pod reglami, Dolinę Małej Łąki, Miętusi Przysłup, Doliną Kościeliską dotarliśmy do Hali Ornak i Stawu Smreczyńskiego.

W kaplicy na Wiktorówkach i na Rusinowej Polanie

Dowóz

Rada Rodziców

Zamówienia Publiczne

BIP

Deklaracja Dostępności

Stworzone dzięki Joomla!. Designed by: free joomla templates ntc dedicated hosting Valid XHTML and CSS.